Zembu'da *100 Tl ve Üzeri Alışverişlerinizde KARGO BEDAVA!

Yardım

Siparişinizin kırık/ hasarlı teslim edilmesi durumunda aşağıdaki işlemleri uygulayabilirsiniz.

  1. Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
  2. Sipariş Detay sayfasında bulunan ''Kolay İade'' butonu ile Ücretsiz İade Kodunuzu alınız.
  3. Ücretsiz İade kargo kodunuzu ve Alıcının 773667299 kodlu Cookplus E-Ticaret AŞ olduğunu belirterek, paketinizi faturanız ile birlikte Yurt İçi Kargo'ya verebilirsiniz.
  4. İade edeceğiniz ürünü faturası ve Yurtiçi Kargo iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz yeterlidir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edilebilir.
  5. Set ürünlerin iadesinde, setin tamamının aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
  6. İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
  7. İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.

Siparişinizin kırık/ hasarlı teslim edilmesi durumunda aşağıdaki işlemleri uygulayabilirsiniz.

  1. Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
  2. Sipariş Detay sayfasında bulunan ''Kolay İade'' butonu ile Ücretsiz İade Kodunuzu alınız.
  3. Ücretsiz İade kargo kodunuzu ve Alıcının 773667299 kodlu Cookplus E-Ticaret AŞ olduğunu belirterek, paketinizi faturanız ile birlikte Yurt İçi Kargo'ya verebilirsiniz.
  4. İade edeceğiniz ürünü faturası ve Yurtiçi Kargo iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz yeterlidir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edilebilir.
  5. Set ürünlerin iadesinde, setin tamamının aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
  6. İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
  7. İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.

Siparişinizin kırık/ hasarlı teslim edilmesi durumunda aşağıdaki işlemleri uygulayabilirsiniz.

  1. Siparişlerim sayfasına gidiniz.(Siparişlerim sayfanıza ulaşmak için üye girişi yapmanız veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonunu kullanmanız gerekmektedir.)
  2. Sipariş detayına giriniz ve ilgili ürün satırında bulunan "Talep Oluştur">"Kırık Parça Talebi " adımlarını takip ediniz.
  3. Kırık Parça Talep Formunu doldurunuz.
  4. Kırık Parça Talep Formuna sipariş numaranızı, kırık parça adedini, kırık parça ürünün tam adını ve tüm kırık parçaların bir arada olduğu tek karelik görseli eklemeyi lütfen unutmayınız.

Siparişlere yeni bir ürün eklenememektedir. Dilerseniz yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı veya mağaz üzerinden iade işlemi tarihten itibaren 10 iş günüdür. Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak tutarın hesabınıza yansıma sürecinin ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız iletişim sayfasından veya ‘iletişim’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz

Special Ofers For Subscribers

Ten Percent Member Discount

Subscribe to our newsletters now and stay up to date with new collections, the latest lookbooks and exclusive offers.